Prague PatchworkMeeting 2018

Začala nejzásadnější akce českých quiltařek, patchworkářek a textilních výtvarnic z Česka i sousedních zemí. Včera jsem byla přítomná při věšení výstavy a kolem jsem viděla spoustu krásných děl, zkrátka, i letos stojí tahle akce za návštěvu.

Já vystavuji v tématické sekci Roční období svůj quilt Podzimní vzpomínka na léto:

Do kolekce quiltů s předepsaným materiálem tvíd jsem ručně ušila a vyšila obraz nazvaný Vlnění, ano, byla to piplačka a mnohokrát jsem to chtěla vzdát! :-):

Dále jse se účastnila dvou kolektivních výstav, tzv galerií, ale ty musím nafotit na místě, protože jsem si quilty nevyfotila...

Kolektivní foto před Japonskými quilty, více obrázků z kytlické vernisáže v sekci Blog

Takzvaný "Svitek", je textilní obraz inspirovaný výletem do Japonska, jehož osm účastnic takové svitky ušilo a vystavilo na letošním PPM. Cesty Za japonskými textilními technikami pořádá Lada Charvátová https://www.lada-bytovytextil.cz/ a Václav Kučera urusi.cz/inden/